مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 04:052020-08-27بين الملل

فتنه سعودی در بیروت| نقشه «بندر بن سلطان» برای ترور سید حسن نصرالله!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یک مسئول ارشد لبنانی٬ اطلاعاتی محرمانه و مهم که توسط یکی از اعضای کمیته تحقیقات بین المللی درباره عملیات ترور رفیق حریری به وی منتقل شده بود را افشا کرد.

- یک مسئول ارشد لبنانی افشاء کرد؛ ، یک مسئول ارشد لبنانی٬ اطلاعاتی محرمانه و مهم که توسط یکی از اعضای کمیته تحقیقات بین المللی درباره عملیات ترور رفیق حریری به وی منتقل شده بود را افشا کرد.

طبق این اطلاعات٬ کمیته مذکور توانسته عاملان اصلی جنایت ترور نخست وزیر اسبق لبنان را کشف کند٬ ضمن اینکه فشارهای آمریکایی و سعودی موجب تحریف روند تحقیقات شده است.

روزنامه الوطن سوریه به نقل از این مسئول لبنانی نوشت که ریاض و واشنگتن فشار زیادی برای عقب نشینی متهمان از اظهاراتشان که در رسانه ها معروف به گروه 13 هستند، وارد کردند.

مسئول مذکور لبنانی تاکید کرد که عضو مذکور کمیته تحقیقات بین المللی نقشه ای را در اختیار وی قرار داده که چگونگی اجرای عملیات ترور و استقرار نفوذی ها در مناطق مختلف را نشان داده و حتی مشخص می کند که راننده ماشین ژاپنی که در این عملیات از آن استفاده شد٬ از عملیات ترور خبر نداشته است.

درباره دلایل ترور رفیق حریری٬ کمیته مذکور اظهار داشت که وی اجازه ورود گروه های سلفی افراط گرا به لبنان بنا بر درخواست شاهزاده بندربن سلطان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه سعودی در بیروت| نقشه «بندر بن سلطان» برای ترور سید حسن نصرالله!

فتنه سعودی در بیروت| نقشه «بندر بن سلطان» برای ترور سید حسن نصرالله!